Skippa till huvudinnehållet Skippa till sidfot

Behöver du välja en ny assistansanordnare?

Varmt välkommen att höra av dig till oss.

HIL är en pålitlig assistansanordnare

och vårt kooperativ startade för 30 år sedan.

Det helägda dotterbolaget,

HIL Assistans AB har tillstånd från IVO

(Inspektionen för vård och omsorg) att bedriva assistans.

Alla i HIL styrelse har personlig assistans.

Vi har inga vinstintressen eller aktieägare.

Ditt självbestämmande är en självklarhet för oss.

Vi är en del i den internationella

medborgarrättsrörelsen Independent Living.

Alla som stöder föreningens ideologi

är välkomna som medlemmar.

Medlemsavgiften är 100 kr/år

Fältet 'Förnamn' måste fyllas i
Fältet 'Efternamn' måste fyllas i
Vänligen använd en giltig e-postadress

Hur vi använder cookies

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på vår webbplats. Genom att fortsätta använda sidan godkänner du användningen av cookies. Läs vår integritetspolicy för att få mer information om hur vi hanterar dina personuppgifter.